ZOBOWIĄZANIA AUTORYZOWANYCH PARTNERÓW RENAULT


 Zobowiązania te mają zastosowanie w całej sieci autoryzowanych Partnerow Renault w odniesieniu do wszystkich samochodów marki Renault.

 

1 - ODPOWIEMY NA PAŃSTWA ZAPYTANIA INTERNETOWE NAJPÓŹNIEJ NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO


Partnerzy RENAULT uczestniczący w programie pracują od poniedziałku do piątku.

Autoryzowani Partnerzy RENAULT zobowiązują się udzielić odpowiedzi na Państwa konkretne pytanie następnego dnia roboczego.

 

2 - GWARANTUJEMY JAZDĘ PRÓBNĄ WYBRANYM MODELEM Z NASZEJ GAMY


Autoryzowani Partnerzy Renault gwarantują Państwu odbycie jazdy próbnej wybranym modelem samochodu z naszej gamy.

Termin jazdy próbnej będzie zależał od dostępności wybranego przez Państwa modelu.

Lista samochodów osobowych przeznaczonych do jazd próbnych:
Twingo, Thalia, Clio, Clio Grandtour, Kangoo, Megane, Megane Coupe, Megane Grandtour, Fluence, Scenic, Grand Scenic, Laguna, Laguna Coupe, Laguna Grandtour, Latitude, Koleos, Espace, Trafic.

Lista samochodów użytkowych przeznaczonych do jazd próbnych:
Kangoo Express, Trafic Furgon, Master Furgon

3 - POINFORMUJEMY O POSTĘPACH W DOSTAWIE PAŃSTWA SAMOCHODU OD CHWILI ZAMÓWIENIA AŻ DO JEGO ODBIORU


Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do poinformowania Klienta o :

• dacie przewidywanej dostawy auta w momencie złożenia zamówienia
• ewentualnych zmianach terminu dostawy samochodu
• gotowości do wydania samochodu na 3 dni przed planowanym terminem.

4 - NA ZAKUPIONE CZĘŚCI I NAPRAWY, ZREALIZOWANE W NASZYCH AUTORYZOWANYCH SERWISACH, UDZIELAMY GWARANCJI


Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do udzielenia rocznej gwarancji na części zamienne oraz robociznę, na każdą naprawę wykonaną w ich warsztatach.

5 - ZLECONE W SERWISIE USŁUGI WYKONAMY W USTALONYM CZASIE I ZA UZGODNIONĄ CENĘ


Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do wykonania zleconej w Serwisie usługi w ustalonym czasie i za uzgodnioną cenę.

W przypadku gdy nie dotrzymano uzgodnionego terminu:

  • W przypadku napraw dodatkowych (o ile istnieje taka konieczność), po uzgodnieniu z Klientem, ustalany jest nowy termin wykonania naprawy.

W przypadku gdy uzgodniona cena nie została zachowana:

  • Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się pokryć koszty napraw wykonanych bez Państwa zgody (patrz następne zobowiązanie).

6 - POKRYJEMY KOSZTY NAPRAW WYKONANYCH BEZ PAŃSTWA ZGODY


Odnośnikiem do tego zobowiązania jest kosztorys ustalony z Klientem w momencie oddania samochodu do naprawy. W przypadku napraw dodatkowych, po uzgodnieniu z Klientem, ustalana jest nowa cena.

W wypadku gdy uzgodniona cena nie została zachowana:

  • Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się pokryć koszty napraw wykonanych bez Państwa zgody.

7 - STAŁYM KLIENTOM OFERUJEMY SPECJALNE, UPRZYWILEJOWANE WARUNKI ZAKUPU PRODUKTÓW I USŁUG, KTÓRE ZNAJDZIECIE PAŃSTWO NA STRONIE WWW.MOJERENAULT.PL


Jeżeli jesteście Państwo naszymi Klientami, Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do zaoferowania Wam uprzywilejowanych warunków zakupu produktów i usług, które znajdziecie na stronie www.mojerenault.pl

W celu zapoznania się z tymi ofertami prosimy zarejestrować się na www.mojerenault.pl

8 - NA CZAS PRZEGLĄDU ZAPEWNIAMY SAMOCHÓD ZASTĘPCZY PO PREFERENCYJNYCH CENACH


Na czas przeglądu samochodu, Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do zapewnienia samochodu zastępczego po preferencyjnych cenach.

Przykładowo możecie Państwo liczyć na wypożyczenie RENAULT Clio już za 60 PLN brutto....